Nu ska kaoset bort!

publicerat i Min dag;
Mitt rum alltså.... Jag fattar inte vad jag gör gör.... Städar men dagen där på ser det likadant ut igen...
Men nu ska det stor städas för är extremt pigg så ska ta ut mina sista krafter så att jag kan gå och lägga mig genom att städa!
Musiken dunkar i högtalarna och det är faktiskt Queen som roppar ut idag! obland får jag ett sånt ryck att jag bara vill lyssna på riktigt gammal go mucik och idag är en sån dag!:)
 
Nu till dagen, Palita fick sig en genomkörare i ridhuset i alla fall, Hanna tycket att hon ksulle bli bättre imon och hon känner ju Palita bäst så tog och lyssnade på det och red med Hanna idag igen och Palita gick så fint och jag fick till min sits från början mycket bättre än igår sa Hanna, det ärnågot som jag verkligen måste tänka på och rida framåt med sätet och att absolut inte spänna mina armar som jag väldigt gärna gör!
Men riktigt nöjd med dagens pass och imon är det tävling!! taggar sönder!! Sen ska Palitra få en välförkänt vila och bara gå i hagen och mysa hela dagen :)
 
Nu ska mitt rum bli skinande rent!

Kommentera inlägget här :