Slutar min dag

publicerat i Min dag;
Med mys framför tvn, delvis med välrden bästa vickan och resten av kvällen myser jag ner mig i min säng för att kolla film:)
Redigerar lite bilder och har det bra, avslutar tyvärr kvällen lite dåligare än vad dagen har varit men det är inget jag tänker gå in på här!
Dagen har spenderats hemma, städat och umgåts med Vickan, så sjukt skönt att vara hemma en hel dag utan att åka iväg något.
Just nu så sitetr jag och redigerar lite bilder på mig och Palita som jag tänke sötta upp på väggarna i min vägg, ska visa alla hur vacker och speciell min sessa är!:)
Fina tjejen, hon ska äga alla tavelramar i mitt rum, självklart ska mina favvo killar upp på väggarna också, en för att han fått vadra vidare där smärtan inte längre inte är något problem och den andra killen för att han är helt sjukt bäst och min gos kompis när han är här, Världens bästa Hugo och Rocki (mina "extra" hundar)
Nu ska jag kolla på lite film innan jag somnar Hade!
Mina favvosar!
 

Kommentera inlägget här :