Japp detta slutade ju bra till slut:)

publicerat i
Kusinen är entligen hemma från sjukhuset, har dock fått oder om atrt ABSOLUT inte anstränga sig! och det betyder att jag är häst vakt åt Grållan (lite halft i alla fall) Då jag kände för stor press sista jag red henne nästan varje dag +red palita men nu ska jag rida några dagar i veckan och Palita står tills vi vet vad det är med henne, hoppas inte att det är något allvarligt! Usch är så hemskt nr det blir så:((!
Men nu så jag har under dagen jobbat på ett inlägg som kommer upp imon och som jag hoppas kommer väka MÅNGA tonåringar!
Men vad det handlar om får ni veta imon ;))
I alla fall i helgen är jag helt häst ledig, ska försöka åka ut till min skadade plugg och pussa på henne en massa och bry mig om henne! sen på söndag drar jag troligen till varberg med bästa US och kollar när elit laget tävlar (ser jag sjukt mycket fram emot) Sen så börjar det bli varmt ute och jag ser fram emot tävlings sesongen och en massa JOBB med hästar och liknade!!
Nu ska jag ta och skriva lite på en uppsats som ska vara klar om två veckor, historia och ska skriva om kristallnatten så finns nog mycket att skriva om ;)
Men ni får hade och imon så får ni hålla koll runt 2 tror jag det är den kommer upp!
Jag och Grållan när jag red henne som mest:)
Jag och min fina tjej! Saknar henne så det gör ont!!! Usch hoppas hon blir bra nu :((( <3
 
 
 

Kommentera inlägget här :