En underbar ledig dag!

publicerat i Min dag;
Idag har jag varit ledig helt och hållet från jobbet för första gången sedan vi kom hem (förutom i söndags men det gills inte!) Denna dag spenderade jag till sörsta del med att sitta inne på mitt rum i regnet och kolla på serie och sen hörde min fina underbara vän av sig till mig, ingen mindre än Celina så tog moppen ner till henne och så har jag umgåtts hela kvällen med henne :))
När jag kom ner till henne pratade vi bara om allt och inget, vi har inte träffats på JÄTTE länge har saknat henne så, så vi had emycket att prata om och det va skönt att få pratat ut om det man inte kan säga till någon anna utan bara mellan oss två!
Kändes skönt, efetr det gick vi ner till bettans sallads bar och köpte sallad va SÅÅÅÅÅÅ gott sen käkade vi och tjötade en del till.
Till slut blev det att vi åkte till hennes syster och Celina fick köra min då hennes är trasig och har velat köra jätte länge så kändes skönt att överlåta makten till henne ;) Sen va vi hos hennes syster och gosade med hennes son och deras mamma va där också så det va mysigt vi fikade och lite så mysigt :))
Efter att vi hade fikat drog jag och Celina ut en sväng och hon fick köra. Vi hade sjukt kul och det va skönt att ses igen :))!
Nu ska jag se till att komma i säng för ska upp och jobba imon, hade!!!:)
finis ponnyn! <3
 
 

Kommentera inlägget här :