Här ska det stå något nödvändigt...

publicerat i Ögon godis;
Japp ännu en dag med historia som lektion är vi bara kollar på film och inte glr ett skit.... Jo men känns så extremt meningsfult!:(
Nä men allvarligt hur kul är det att kolla på en film om ett krig som man vet slutar dåligt ändå.
Men när skolan slutar så ska jag hem och byta om och pka vidare mot Lina som ska få hjälp av mig när hon ska tävla på troya så ska hjälpa henne hemma och så innan vi åker mot troya där jag ska hjälpa henne för idag så är det Bellis som ska hoppas min lilla prinssesa blir stor! Stolt över henne och Lina de har gjort en extrem resa tillsammans som bara går mer och mer framåt!
Vi bara fortsätta skriva men om vad?
Sandra har Palita idag och i helgen har jag henne alla dagar så blir ut i skogen och sen kanska åka iväg och träna för Carro som vi inte har gjort sedan vi va på kurs så det ser jag fram imot:))
På tal om inget så ska snart moppen in på servis, den ska in när den har gått 100 mil vilket den snart har gjort så det blir att beställa tid snart!
Nu ska jag föröska kolla på filmen i alla fall:)
Snygga Zac Efron får ljusa upp dagen!

Kommentera inlägget här :