Tröttare än tröttas...

publicerat i Min dag;
Först va det en lektion i skolan och sen åkte jag och käkade lunch med mamma och pappa:)
efter det så åkte jag till stallet och red Palita sandra hängde med på Lopez idag igen men idag red vi lite längre Palita gick bra va dock VÄLDIGT pigg men gick i bra form och jobbade bra:)
Efter en tur i skogen så fixade jag stallet och tog det lite lungt sen åkte jag till troya och hjälpte till att ställa i ordning inför tävlingen imon och sen åkte jag hem:)
Imon ska jag va fotograf på våran hemma tävling så blir en tidig morgon men ska bli kul :)
Nä nu ska jag käka för är as hungrig och sen ska jag käka lite godis:))
Haha jag och vickan igår så snygga är vi ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

Kommer de komma ut några bilder här på bloggen?:) Hade vart kul och se några !:) ❤

Kommentera inlägget här :