Ny klippt

publicerat i Min dag;
Kom till stallet och möttes av en ny klipp Palita, bra för henne att äntligen få bli av med den tjocka pälsen på de ställen där hon blir som allra svettigast!
Testade även halsen till stall täcket som jag köpte i går och det va lite stort men det är nog bara skönt för henna att kunna röra sig i, blev ingen direkt snygg färg matchning emd röd hals och grönt täcke, det va inget fint men hon håller sig i alla fall varm med det på! Sen tog jag lite kort på Sandra och Palita både ute och i paddocken så ska sätta mig och fixa med bilderna sen för nu pallar jag inte ;)
Imon ska jag först åka till stan med min granne för att hjälpa henne att köpa ett objektiv då hon har köpt min älskade gamla kamera, så fick hon testa mitt nya 50mm objektiv så hon är sugen på ett eget sådant så ska hjälpa henne med det :) Efter det ska jag slänga mig ut till stallet för vi ska ha lite fixar dag där med ficka och mys:) Vet inte riktigt när vi är klara med det så har inte bestämt något efter det, men på kvällen ska jag och Sandra föröska ta oss till tre hästar och köpa ett regn täcke till Palita och jag ska se till att få köpt en jacka, har provat den ett antal gånger så ska äntligen få köpa den nu!:)
Nu ska jag se på film och halv sova lite innan jag säter mig med bilderna från idag som ni får se sen :) Hade!
 

Kommentera inlägget här :