Ganska så nöjd med livet

publicerat i Min dag;
Usch denna helgen har varit för bra! Massa häst, firat min kompis och umgåts med Celina som jag knappt träffar längre så bra! Älskar ritkigt häst helger där man är i stallet 5 timmar varje dag typ, i lördags va jag i stallet från halv 11 till halv 5 på eftermiddagen, rätt så gött va det!:) Och igår va jag och Sandra ute och promenerade med två busiga ponnysar i skogen som va mer i luften än på marken kändes det som, pris skötte sig helt kanon bra, han har lite dålig balans och kontroll på sina ben så det va bra för honom att få vara ute och klättra och lyfta på benen. Han drog med sig några små träd ibland men det va helt okej då det märktes att han hade tid att konsentrera sig på annat än att vara rätt för allt! Han klarade till och med av att gå bakom mig när vi gick på de allra smalaste sigarna och utan att gå över mig. Usch är alldeles för kär i den ponnyn, känns så hemskt att han ska åka hem om några veckor, han får gärna stanna några till tycker jag!:(
Men men, idag står plugg på schemat och hästarna ska få promeneras i kväll myigt värre! Nu på lektion! Hade:)
 

Kommentera inlägget här :