Ja igår?

publicerat i Min dag;
Igår blev jag helt off från bloggen då jag vi skolan i 1h och sedan satt och plugga teori med Victoria för att sen gå vidare till bettans! Så gott!!!! Sen gick vi en sväng på västragatan, jag fick inhandlat en sak till mitt hår som ska göra att det inte blir lika fluff! Men aa fick ett prov på det för ett tag sedan och tyckte att det funkade helt okej så hoppas på att det föbli såpas bra under hösten:)
Nu ska jag strax skriva ut lite papper dra på mig mina ariat skor och åka ner till Maxi där jag ska bli hämtad av Elin med familj för vi drar till tanum idag! Det är dags för div 2 och ja jag är grymt taggad på att få vara lagledare, dock är jag skärck slagen då Carro tyvvär inte kunde följa med och jag inte kan råd fråga henne om något skulle hända utan jag är den som ska ha koll på allt! Känner mig taggad men ändå rädd för att bära det ansvaret! Men det ska bli sjukt kul att ratta runt mina fina ryttare på detta! :)
Nä nu får jag dra mig hoppas eran lördag blir lika bra som jag hoppas att min blir! 
Den här bilden!? jag dör!!
 

Kommentera inlägget här :