Mina duktigt ryttare!

publicerat i Min dag;
Ingen kunde vara stoltare än vad jag va när vi åkte från tanum igår! Mitt underbara lag kom 6:a av 13 lag och alla gjorde så bra ifrån sig! Det va kalt och regnigt men jag stog ute på frmhoppningen men alla och det störde mig inte i ryggen att det regnade! Haha älskade häst liv! Men vi hade det bra trots regn och blåst, och alla hästar sköttte sig jätte bra!
Jag kom inte hem förrän kl va halv 8 och då va jag så sjukt trött, duchade och sen så låg jag i soffan hela kvällen fram för en film men en stor kopp varm choklad! mysigaste som finns!:)
Men idag så har jag inte gjort något alls, ska nog dra på mig lite kläder och strata en tvätt maskin och damsuga tv rummet och mitt rum. Känner mig dock lite små sjuk, eller jag håller nog på att bli sjuk för hostar lugorna ur mig och tycker att det är kalt så att ja.. 
Men lite nytta måste göras här hemma av mig så ska nog resa på mig strax och göra lite nytta! :)
De senaste dagarnas bilder:)
 

Kommentera inlägget här :