Fullspäckad helg!

publicerat i Min dag;
Helgen har gått på tok för fort men jag har njutit av varenda minut!
Imon är det skolan som gäller igen, börjar dagen redav vid 9 då jag har utvecklingssamtal, sedan slutar jag skolan kl 4, måste se till att göra något efter skolan, typ träna lite. Får se hur eftermiddag blir imon!
 
Lördag: Va på trpya vid kvart i 9, vårt km började vid 10 så hjälpe till att bygga fram bana och liknade. Hjälpte Lina under hela ponny KM då hon hade två ponnysar fick jag aggera häst skötare, alltid lika kul men blev lite nervigt ett tag! Men allt löse sig :) Sedan åkte jag en sabbis till min gamla skola och träffad elite gamla klass kompisar och gamla lärare, så mys! Sedan tillbaka till troya igen. Va hemma igen vid 4 och då blev det en kväll bänkad framför tv:n.
Söndag: Har varit nere i kungälv med familjen och kollat på skylt söndagen, va himla mys träffade även en gamal klass kompis där med så det va mer än trevligt! Eftermiddagen tillbringade på ett av mina favorit stället, bandy planene (jag stod bredvid) laget spelade ganska dåligt men va stundvis bra, men det andra laget förjänade att vinna då de hade en hel del bra spelare och va ritkigt duktiga, trotts att de va mycket äldre än större delen av vårt lag! Men de skötte sig någorluna ute på plan, skulle vilja se lite mer åkning och inte bara glida med, men de har ju inte tränat så mycket i år, förväntar mig mer i år! :)
 
Nu ska jag se på lite serier innan jag kryper ner i min varma sänga! Hoppas er helg varit himla bra! Hade:)
 

Kommentera inlägget här :