Varm i hjärtat!

publicerat i Min dag;
Idag började jag dagen på plasten jag älskar mest på denna planet! På hästryggen ute i skogen i snön, jag kunde inte sluta le! Vi travade och tog en liten busig galopp med en del små skutt hitochdit, men vad gör det? Efter en tur på Joie och lite mys så begav jag mig hemåt där jag bytte om snabbt för att åka vidare ner till Kungälv där jag inhandlade en mössa, har bara en massa mössor jag anväder i stalelt så fick bli en vanlig vardags mössa! Sedan blev det en tur till bodyshop och sista stoppen va Lindex där jag inhandlade lite smått och gott! :)
på vägen hem stannade jag på Bettans och köpte mig en god sallad, blev en lång lunch för mig. Satt hemma framför tv hur länge som helst och gjorde inget innan jag fick satt på en tvätt maskin och plockat lite i köket:)
vid 4 hämtade jag Tess så åkte vi och simmade en stund, blev inte så länge men vi simmade i alla fall ;)
Nu har jag kollat på film och druckit Zingo fläder, sååå gott! Men ska snart dra på mig pyjamans och hoppa ner i sängen! Hoppas er fredag har varit lika bra som min!
Utsikten kunde inte varit bättre! detta är det jag lever för!
Delar min nya fabolösa mössa! 
 

Kommentera inlägget här :