Så trygg man kan vara

publicerat i Min dag;
Jag kan vissa nätter ha svårt att sova pga olika anledningar och jag märker så väl varför det blir så. Jag tänker över det och det finns ingen där som jag kan krama sönder handen på när det behövs. Sov hos sandra inatt och det va så skönt att ha ett deep talk klockan 3 på natten för när vi båda vakande och bara pratade om allt.
Vi käkade mys frukost tillsammans innan hon körde hem mig såfixade jag i ornidng mig för jobbet och hon åkte på högskole provet. Jobbet gick bra, det va kul kantteskutt kom på besök och det va himla kul för barnen tyckte att det va jätte kul! :D
Efter jobbet åkte jag hem, åt mat bytte om och åkte till Skårby för att hämta Linda. Sedan åkte vi  till tjuvkil och red ut, vi va ute och red i 1h sammanlagt och det va jätte mysigt och kul! Linda va så himla duktig, hon travade helt själv och red som ett riktigt proffs! ;) 
Jag red barbacka och Joie skötte sig galant!
Imon är det tävling som gäller! Så taggad på att tävlings sesongen drar igång igen:D
Nä nu ska jag se på film och sen sova! :)
Haha, denna bruden gillar jag!
Inbäddad bildlänkInbäddad bildlänkInbäddad bildlänk

Kommentera inlägget här :