Strax sängen

publicerat i Min dag;
otroligt trött faktiskt!
Gick och la mig rätt sen men gick upp i tid och drog mig till gymmet, åkte hem och gjordde mig i ordning och lagade mat och så. Kollade på film då det öste ner ute så blev inne, men lite senare åkte jag till Lola putaste hennes saker och gjorde rent hennes krubba och bara fixade i stallet. Sedan tog jag med hennes mat ner till hagen så hon fick i sig sin mat, pussade lite på henne och gosade med henne innan jag åkte och hämtade Lina. Vi drog till Stenugsund jag fick köpt en ny BH och vi drog till Espresso hous och köpte varsin frapino innan jag lämnade Lina hemma och drog sedan hem. Men han inte ens innanför dörren innan Viktor kom så åkte vi en sväg i hans nya bil. En snygg BMW V8 mer om den vet jag inte.. haha, men den lät gött och va rätt go att åka i ;)
Nu ska jag hoppa i säng för imon ska jag jobba! Hade
 

Kommentera inlägget här :