Godmorgon

publicerat i Min dag;
Nu har jag landat! Äntligen. Varit lite mycket den senaste veckan och även i helgen. Va restaurang besök och släkt kalas och möten hela förra veckan. Hästen kom lite i kläm även där... 
Men i helgen va en otroligt mysig, rolig och så sjukt spontan! Jag va nämligen i Jönköping och hälsade på min kompis som flyttat dit, vi åt middag hade inflyttnings fest och drog på krogen. Och de va en så sjukt rolig kväll, träffade så härliga människor! 


Sedan på söndagen så tog vi oss upp och åt brunch på på bryggan vid vattnet. Va så himla mysigt.






Sen va de två timmar i bilen hem!
Red självklart Lola alla dagar och hon har varit lite svår dessa dagar och jag har bara mig själv att skylla som inte hunnit eller tagit mig tid till att rida ordentligt denna veckan! Men hon är lite ojämn på tyglarna och de är något jag måste jobba med för hon ska gå på båda tyglarna! 
Men igår (måndag) trimmade jag henne i ridhuset och hon va väldigt fin jobbade mycket volter, tempoväxlingar och avbrott och igångsättningar och mot slutet va hon mycket finare och va mer jämn i munnen. 
idag ska Lola få komma iväg och hoppa med Hanna så jag åker självklart med! 

Kommentera inlägget här :