Falkenberg

publicerat i Min dag;
Som ni kasnke har märkt kommer det upp lite inlägg från veckan då jag va nere i falkenberg, vill inte lägga upp en massa när jag är borta men vill ändå blogga så då blir det att de inläggen kommer upp när jag kommer hem :)
Va i alla fall i falkenberg torsdag-söndag hemma söndag-tisdag falkenberg tisdag-torsdag sen hemma igen torsdag och är fortfarande hemma :) Så skönt att fly till falkenberg ibland, ingen press eller något bara göra va man vill, dock blir jag rastlös efter typ 24h ;) Men ibland är det såååå skönt!
 
Men i fredags va jag ute och red på Saga, alldeles själv faktiskt, hon va så duktig vi galopperade och allt ute, vi övade mycket på att göra halt, gå i mitten av vägen och inte dra sig till en kant och sen även att gå till en av kanterna när jag bad henne vilket va riktigt nyttigt för oss båda och Saga skötte det galant!
Ingen western häst av henne längre! :D
 
 
Sen så va jag på tävling i piss vädert hela lördagen. Men Tessan och Stella gjorde en sååååå bra rund trotts att det va så reginigt och blött! Riktigt grym runda alltså, är så taggad på att få åka till varberg på meeting ed Lina och Tessan. Ska agera hästskötare aca fotograf och ja det som mammorna inte ritkigt känner för att göra, springa runt mellan stallarna som hjälp och ja allt mellan himmel och jord!:D
Sen igår va det en chill dag hemma, städade mitt rum och fixade här hemma innan jag åkte till stallet med Sandra vilket va super mysigt, vi åkte även till ingetorp efter stallet och cillade på bryggan tills Viktor och Ludvig kom och va med oss en stund, mycket trevlig kväll!
Sen idag, ja idag....
Hahha säg det jag inet gjort idag ;)
Nä men först så fick jag länat in min väst till Frasse så att han kanske kan se till att få lagat den så att den går att stänga. Sen så had ebåde mina ridbyxor+riskor gått sönder så drog till tre hästar där det blev ett par splitter nya skor! Ett par Ariat faktiskt, har övervägt att köpa ett par ariat hur länge som helst men idag så slog jag till, alla mina ridskor får sönder efter ett år, sulan lossar från skon så nu jäklar har jag lagt pengar på skor så nu ska dom fan hålla!
Men nu ska jag sov så imon kommer en massa bildern från veckan+mina fina nya skor :D
Go natt!
 

Kommentera inlägget här :