Om livet ändå vore en dans på rosor....

publicerat i Min dag;
Usch! är så trött på verkligheten och allt som har med den att göra, pengar folk som är så grymt otacksamma och aalla dömmande människor som alltid ser ner på vissa, usch!
Varit hos min underbara vän idag efter skolan, hon är sjuk så har varit hos henne och käkat kakor och pratat om livet, så mysigt! Inte träffat henne på två veckor och det är så hila tråkigt i skolan utan min Poop! Så va skönt att träffa henne igen! :D
Hoppas innerligt att hon mår bättre imon och kan komma till skolan och damap med mig imon, inte samma sak att dampa själv i skolan! ;) Så hoppas på det!
Sen så har jag varit hos min underbara naturterapeft som jag aldrig kan tacka nog! Mmm underbara människa! Så lite bra människor finns det allt, men alltid när jag har varit hos Ann så går min hjärna på hög varav, funderar över saker som hänt och varför och hur dom hände och varför vissa människor är så jäkla kalla och bara ser sitt bästa och inte ser vad någon annan har gjort för dom, hmm livet!
Nu ska jag föröska sova och hoppas på att min dag imon blir något bättre än denna dag!
Köss!
En dag som denna för ca 6 månader sedan hade jag tagit moppen till stallet typ nu vid den här tiden satt mig under krubban i Palitas box och stilla tittat på när hon åt sitt hö, hur fridfullt det nu kan vara att bara titta på en häst och höra ljudet av en häst som tuggar hö... Usch hon va för bra för att vara sann, min trygghet, min räddning mitt allt.... <3
 
 

Kommentera inlägget här :