Hemma i tid!

publicerat i Min dag;
Har kommit hem efter 22 varje kväll hittills och har inte riktigt varit tillräckligt pigg för att sätta mig här! Men nu så!
Jag ska strax hoppa in i suchen efter en lång dag dagarna på scandinavium är långa men det är kul att gå där och träffa en massa som man känner! Ion ska jag vara på scandinavium i 12!! 12 timmar! ska åka dit med US kl 9 och hänga med dom större delen av dagen innan jag går på mitt arbetspass vid 12 sedan ska jag springa med dressyr protokoll större delen av kvällen så det ska bli spännande! 
Har tittat på lite saker på mässan idag, men är lite osäker på vissa saker! vill köpa mig ett par nya ridstövlar då mina är för stora, tyvärr så ett par nya måste inhandlas! Men de är dyrt så ska se om jag kan hitta några på någon utföörsäljining imon! Nu ska jag hoppa in i duschen! Hade!
 

Kommentera inlägget här :