Min fina!

publicerat i Min dag;
Va på tävling igår med Lina jag kom hem kl 10 så kände inte ritkigt för att blogga då ;)
Men Lina kom 4:a i förklassen och kom 3 individuellt i lagklassen, hon och Starlight va så himla duktiga!! Så himla stolt och som alltid så va jag så äkligt nervös så fort hon går in på banan! Men vi hae en bra men lång dag! Vi slapp ösregn kom lite dugg men annars så himla bra dag!
Jag slog ock upp huvudet i dörren på transporten och et gick bra hela dagen igår tills jag kom hem, så va på sjukhuset imorse och om kollade mig, blev beådrad om att äta värktabellter för att jag går och spänner mig i rygg och nacke. Men är hemma idag men imon måste jag verkligen till skolan!
Nu ska jag kolla på sagan om ringen filmerna, har aldrig sätt dom så måste faktikst se dom! Så nu ska det hända!:)
Mina fina! <3
Inbäddad bildlänkInbäddad bildlänk
Mysigt av slut på dagen! 

Kommentera inlägget här :