Godmorgon!

publicerat i Min dag;
Igår blev en lång dag! Blev inkallad på jobb på eftermiddagen, slutade 4 och då åkte jag direkt till Lola. Red ut henne i skogen och hon va så fin, gjorde galopp ombyten så fort jag rörde mig i galoppen! Sedan pussade jag på henne en massa och fixade allt i stallet innan jag åkte vidare till Leandro. Han va lite svår lastad igår men gick på till slut. Red honom lite kravlöst då han va ganska trött efter lastningen, men han va fin! Tog galoppfattnigarna mycket bättre idag de va liksom lite mer på och ingen släng trav innan vilket är det jag vill ha, direkt reaktion och framåt! Så mycket nöjd trots att de va ett kravlöst pass! 
Idag ska Lola få komma ut och springa av sig, men passar på att samla henne och så ute när hon tycker det är roligt så hon får jobbat ordentligt. Leandro får jag se om jag försöker hitta någon rolig skogs väg där eller om jag sätter mig i padocken och ser om jag kan hitta lite knappar innan morgondagens hoppträning. Men samtidigt kravlöst då vi fortfarande lär känna varandra vill jag inte sätta den pressen på honom. Imon ska han och jag på hoppträning för Caroline vilket ska bli så himla roligt samtidigt som jag är så nervös för jag har inte hopptränat på många år! Men det ska nog inte vara några problem, jag vill göra en lite kravlös träning och säga tack för mig när jag känner att han är med mig och det går bra. 
Det är lite så tänket runt honom kommer ligga om det blir så att jag rider honom dessa två månaderna som jag hoppas att det blir, de beror helt och hållet på hur det känna under träningen imon. 
Nu ska jag ta mig upp och ta mig an hästarna nu på morgonen så det är klart! 
Världens bästa Lola

Lilla bebisen! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emmiah :

fiina bilder :D

Kommentera inlägget här :