Tror jag har fått 1D sjukan :S

publicerat i musik;
Jag har aldrig varit den som är så sjukt fast vi en vis artist utan har lyssnat och tyckt om allt och alla (lätt överdrift) men helt ärligt så har jag lyssnat på all slags konsitih musik och tröttnat efter en vecka eller så och börjat lyssna på nått annat men härre vad jag har blicit fäst vid One direction, för nåfra veckor sedan hade jag hört en av deras låtar och hört ryckten om att dom va egoistiska och kunde inte sjunga.
Jag visste då ABSOLUT inget om dessa, visste inte va de hette hur de såg ut eller något sånt och så för ett tag sedan lyssnade jag och såg på en av deras videos och jag blev så beröd att jag började gråta (det va ingen låt utan en video) Dom pratade om hur dom inte såg på kvinnor som ett objekt utan hur dom respekterade alla och att dom gärna skulle träffa varända än men sen kom dom till det som beröde mig!
Dom sjöng en låt där Harry inte orkade sjuna hela tiden när han skulle och han va (såklart( besviken på sig själv, han har all rätt till det, men sen satte han sig och läste en hel drös med "hat" kommentarer och tog åt sig så illa att han alltså bokstavligen satt och grät och hur ofta VISAS sånt av någon anna "kändis" eller liknade att man faktiskt känner sig dålig och vågar visa det!
Sen så har ju deras nya musikvideo kommir ut "on way or another" och den är för en välgörenhet i Englad och dom sparar pengar på att göra videon själva och liknade och sen ska pengarna skänkas till behövade! Sjukt bra låt rolig video och dom är ju inte lite fel snygga heller;)
 
Nomnomnom! <3 
 
inte fel snygg den pöjken det ;)

Kommentera inlägget här :