Härligt väder

publicerat i Min dag;
Idag är nog första dagen på väldigt länge som jag inte vaknar av att regnet piskar mot fönstret vilket gör mig väldigt glad :) 
Idag hade inte planerat något alls vilket känes skönt! Men jag ska snart dra på mig lite varmare kläder än shorts och åka mot stallet, där ska jag möta Sandra för vi ska prova halstäcket på Palita och så kanske jag ska ta lite kort på Sandra och Palita när Sandra rider, men får se hur det blir med det, sen vet jag inte ritkigt vad som händer idag, har inget bestämt så ska nog ta den här dagen till att bara ligga hemma och dega. Men känner att jag behöver komma ut till stalelt och få lite luft och inte bara ligga inne på soffan.
Så idag händer inget speciellt men imon så har jag en del på schemat vilket känns bra! jag gillar verkligen att ha sånna här dagar där jag nästan bara är hemma men sen dagen där på och dagen innan måste jag göra saker HELA tiden, jag vill inte bara sitta hemma! Så nu åker lång byxor på och varm jacka sen rullar jag mot stallet, uppdaterar med dagen Hade!
 

Kommentera inlägget här :