För 1 år sedan typ?

publicerat i Min dag;
Gick precis igenom mina gamla inlägg på bloggen och hittade denna, vi får väl se hur mycker jag ändrats sedan dess ;)
 

Namn- Lisabeth Elsie Berg
Födelsedag- 7 februari 1996
Hemstad- Norrmanebo (romelanda)
Ögonfärg- grön,blå,grå
Hårfärg- blont/brunt
Stjärntecken - vattunman 
Skostorlek- 40
Är dina föräldrar skilda?- nej
Skor idag?- Ralph Laruen
Mål för året- Ha KUL!
Det första du tänker på när du vaknar - Hoppas något kul händer idag!

Tatueringar- Vill så gärna skaffa en! :D
Namn på barn- Vill att dom ska heta typ bertil och greta!
Vad vill du bli när du blir gammal? Med hästar, vad som helst bara det involverar hästar!
Dröm jobbet- Tävlings ryttare/tränare
Favorit mat- Potatis grtäng med en go bit kött!
Sport- HÄSTAR!
Glass- Polka
Godis- Allt med choklad
Låt- Tro och tvivel med Håkan hällstöm e sjukt bra!
Helgdag- ?

Senast du...
Skrattade? Nu i eftermiddags
Grät? När Bellis fick somna in....
Kollade på film? I går
Drog ett skämt? - För 20 minuter sedan?

Just nu..
Vad ser man utanför ditt fönster? SNÖ
Lyssnar du på musik nu? Svar JA
Vad har du på dig?  Mjukisbyxor och en blus typ
Vad är de på din musmatta? Ingen

Har du under den senaste månaden..
Rökt?
- NEJ
Shoppat? Ja, hihi! idag ;)
Motionerat?- Mer än vanligt
Solat?- JA!

Vem..
Kan du lita på?
- Mina otroligt fina vänner och min familj
Vet allt om dig?- Sandra är nog den som vet mest alltså!
Längtar du efter? - Mina fina fyrbenta vänner

Kommentera inlägget här :