Helt sjukt!!!

publicerat i Min dag;
Igår va det måndag och ja det vet alla men igår va en väldigt bra måndag! Väldigt VÄLDIGT bra måndag!
Igår klickade vi nämligen hem min balklänning!!!! Helt sinnesjukt!!!:D
Så taggad! Sedan så skickade jag iväg lite papper och fixade med mina egna papper och satte in dom i ordning i pärmar och fixade, kom inte i säng förrän efter 11 vilket kanske inte är så farligt men gu va trött jag va!
Låg och lyssnade på Linn olsson som va med i radio igår! Hon har mycket innanför, hon vet vad hon säger! Sjukt bra va det i alla fall! 
Idag ska jag åka till Lina efter skolan tror jag, umås med henne och pussa lite på hästarna, eller så åker vi iväg en sväng, vi får se ;)
Nä nu ska jag ta på mig lite kläder och åka mot skolan! Hoppas ni får en bra tisdag!:)
 

Kommentera inlägget här :