Godmorgon

publicerat i Min dag;
Eller jag har varit uppe sedan halv 7 ;)
Igår va jag på tävling hela dagen, kom hem vid 19 då åkte jag direkt till stallet och Red Lola, finisen. Hon har blivit mycket bättre med att lita på mig nu, hon är väldigt rädd om sitt huvud med det är himla mycket bättre nu! :)
Efter det åkte jag till Lina och sa hej lite snabbt innan jag åkte hem, åt bytte om och lite små tjafvs. Sedan åkte jag till Lina igen, hade hennes hörlurar här så lämnade dom till henne för imorse så åkte hon utomlands..... Ledsen i ögat :( Men jag hjälpte henne packa och plugga det sista innan hon skulle åka, kom hem vid 12, japp jag va pigg då.... Haha Nä men det va värt det, fick ju säga hejdå till min bro! 
Imorse va jag i stalelt vid 7 och släptte ut hästarna innan jag drog till gymmet, sedan har jag duschat och gjrot mig i ordning. Jobbar hemmifrån första lektionen vilket är skönt, så åker ner till skolan lite senare. Ikväll ska Lola ridas. Ha en bra måndag :)
Prinsessan!
Inbäddad bildlänk

Kommentera inlägget här :