Tog helg

publicerat i Min dag;
Igår gick jag på helg! Så underbart.
Igår va det mycket som hände i skolan, hade min sista svenska redovisning någonsin! Hade en stor inlämning i media och det är så lite kvar av skolan! Efter skolan så åkte jag till stallet, tvättade Lolas ben noga innan jag lindade henne fram och satte skydd bak, fint skare va! Sedan på med den otroligt sköna sadeln och så skrittade vi en sväng. Vi red förbi galloperade hästar skällande och springade hundar och hon va hur lugn och stabil som helst! Fina tjejen! Sedan tillbaka till stallet för att byta häst. Gjorde i ordning Brownie så joggade jag henne i skogen en stund, hon va jätte fin trots att det va halv storm och hon tyckte att allt som lät va lite små läskigt! ;)
Idag är jag ledig så tänkte först rida imorse men dom spränger preics brevid stallet så får ta det i eftermiddag när dom är klara där! :)
Nu ska jag plugga lite!
Ha en fin fredag!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Divorce your horse :

Härligt med ledighet :)

Kommentera inlägget här :