Äntligen helg

publicerat i Min dag;
jg har varit vldigt sjuk hela veckan, jobbat mycket och vart i stallet varje dag där av extremt tyst här tyvärr... men jag är ätligen på bättrings vägen så nu ska allt rula på som vanligt igen. Lola har fått komma ut en hel del denna veckan vilket käns väldigt bra, hon har dock fått vila nu två dagar då ja inte riktit känt mig bra och igår va de storm, men idag är ju inte vädret direkt bättre men idag måste hon ut och få av sig lite energi tösen. Sedan imon blir det förhopningsvis hoppning!! Ska bli så himla kul! Idag står lite julklapps shopping på schema också! måste få gjort de idag då  jag inte kommer hinna med det på veckorna... 
Nä u ur sängen och fixa i odning mig innan jag får åka ner till kungälv en sväng innan stallet :)
Åh va denna dage va bra.... <3
 

Kommentera inlägget här :