En day off igår

publicerat i Min dag;
igår had ejag inget på agendan, ingen häst och inget annat inplanerat. Så blev en tur på stan och sedan va jag med Linda, vi lagde mat och chillade. Idag red jag Lola i manege, vilken pärla den lilla hästen är! Vilken ridning jag fick till idag och hon bara flyger fram och lyssnar, de hon tycker är jobbigast nu är skritten, att få jobbat ordentligt i skritten är jobbigt för henne. Men hon börjar ta sig i raven nu, hon börjr bli riktigt fin i galoppen är hon en drömm, och har varit hela tiden börjar dck få till min ridning i gloppen så hon blir så himla fin att galoppera på rör sig gudomligt. Idag fick Tilde testa på att rida henne vilket va kul att se, fick kommentaren att jag inte komemr få ha henne ifred nu ;) Men hon är min lilla ögonsten! Otroligt tacksam till Hanna som låter mig ha henne.
Nu har jag varit hos Lind ahela kvällen, vi har bara chillat så ska hoppa i säng nu för imon ska jag va i stallet vi 9 :)
 

Kommentera inlägget här :