inte en lugn stund

publicerat i Min dag;
Åh gisses va trött jag är! 
I fredags va jag som sat med kompisar vilket blev en väldigt lyckad kväll!
Igår va jag och Lina och gymmade på förmiddagen innan vi åkte och solade solarium, vilket egentligen inte är så bra för kroppen men de är skönt. Det är den värmen, de juset man saknar varje dag nu när det är grått och blött ute. Det är inget jag gör ofta men skönt någon gång ibland. Sedan hade jag mys kväll i stalet, borstde länge och väl på Lola, flätade svansen och lackade hovarna. Sedan blev det att göra sig i ordning, duscha å fixa. Sedan va jag med lite kompisar igår kväll igen. Va himla kul faktiskt och vi hamnade här tillslut! 
Idag har jag svit större delen av dagen och ridit min sessa. Hon va himla fin idag, hon hade ju trots allt vilat två dagar och hon va oerhört lyhörd! Lyssnade finfint! 
Nu ska jag sätta på hunger gamse och kolla på den innan jag ska sova!
Gonatt möd säj!
 

Kommentera inlägget här :