Jul klapppar!

publicerat i Min dag;
Jag tycker det är så himla vårt med julklappar! Mamma och pappa har jag köpt julklappar osm dom liksom har önskat sig men typ mormor och morfar? Va ska jag ge dom, och jag känner att jag inte kan strunta i att köpa julklappar till dom häller för dom ger mig (oss barnbarn) så himla mycket så kan liksom inte hoppa över dom! 
Har velat en hel del framåt tillbaka med julklapp till dom. Men något som kanske inte är en jätte rolig julklapp eller något som dom kommer ha andvändnig av men som är en väldigt god gärning är ju dom här rädda baarnen grejerna. Att man betalar en vis slant för något tillexempel mat medicin eller hygien men de känn lite tråkigt att ge. Så jag kom på en lite rolig sak. Jag har en fuck cancer armband som jag totalt älskar och de finns ju inte bara för cancer utan så mycekt annat och de pengarna går ju till något bra så varsitt sånt armband för något ändamål tänkte jag att dom skulle få. Får se om jag kan hitta något roligt till dom!
 
Själv har jag önskat mig en ny ridhjälm, först och främst för att min ena inte går att använda efter min avramlig och sedan för att min andra inte är godkänd! Sedan har jag önskat mig chaps, träningskläder, uggs, kläder och parfym :)
 
Vad står högst upp på er önskelista?
 

Kommentera inlägget här :