Kvälls mys

publicerat i Min dag;
Sitter i min soffa efter en fullspäckad dag.
Igår red jag en mycket fin Lola i rdhuset, jag fick till min ridning lite bättre och Lola lyssnade ritkigt fint. Det ända jag måste tänka ännu mer på är att inte komma ner med handen och fram med överkroppen när jag vill att hon ska söka sig nedåt utan att sitta kvar och jobba med min sits och min bål. Men hon va himla fin och samlad mot slutet! Idag skulle jag på julbord så Lola fick vila. Hade även hand om våra fina opnnysar idag sen när jag kom till stalllet så fixade jag även för brownie för Hanna va så snäll och klippte Lola! Så Lola blev alldeles naken och fin, lär bli kul att sitta på henne imon... Nu ska jag sätta på en film och så får vi se vart jag hamnar! Ha en bra lördag kväll!
 

Kommentera inlägget här :