Tove Lo i bakgrunden

publicerat i Min dag;
Lyssnar på Tove Lo som jag tycker om i peioder idag är hon extremt bra!
Idag fick Lola komma ut i skogen i de fina vädret kunde inte hålla mig! Får bli vila en dag när de är mörkt och jag inte hinner. Men idag hade jag mycket tid över. Lola hoppade som en studsboll och bytte galopp hejvilt så blev lite frusterad när hon inte tar mina skänklar! Men efter de så skötte hon sig jöötte fint, jag fick bli lite lvertydug med hjälperna och då lyssnade hon jätte fint. Hon blir även så studsig när hon byter på eget bevåg och vill/kan inte byta tillbaka så sista galopp sträckan bytte vi bara för byten är lösgörande och bra för kroppen och då tog hon hjölperna riktigt fint, väntade på mina hjälper och bytte inte när hon ville. Gjorde några ppå raken lät henne gå en bit innan jag bytte några igen och lite så där och de fixade hon kanon bra! 
När pappa kom hem hjälptes vi åt att laga mat, så gott de blev då!!! :D 
Nu ska jag städa mitt rum, ränsa lite kanske och sen mysa ner mig i soffan och kolla på PH finalen som går ikväll!
Imon följer Filippa med till stallet så ska vi rida ut, hon får låna hubert så det ska bli kul! :)
Ha en fin kväll mina kära!
 

Kommentera inlägget här :