Kort lördag

publicerat i Min dag;
Gårdage gick så otroligt fort! Jag va hos hästarna på morgoen och gav dom frukost och fyllde på vatten. Sedan åkte jag hem och fixade här hemma innan jag la mig på altanen och sov en stund, sedan tog jag mig en dusch och så åkte ag till stora höga och hämtade Peja så drog vi till stenugsund. Jag köpte en klänning! så på kvällen när vi va på grillkväll så dansade jag runt i klänning! Det va en himla kul kväll med massa roliga människor! Va ju kanske inte jätte pigg när jag kom hem vid 4 men va ska man göra?
Idag sov jag länge, alldeles för länge! när jag vakande gick jag upp käkade frukost och sedan la jag mig ute i solen en stund. Nu ska jag strax åka och bada med Lina. Ikväll ska lola ridas blir nog senare på kvällen när det är lite svalare! Ha en bra söndag :)
 

Kommentera inlägget här :