SÄMST!

publicerat i Min dag;
Jag måste vara den sämsta bloggaren någonsin! 
I förra veckan drog jag och Victora ner till Falkenberg det va där jag kom av mig lite med bloggandet. Vi drog ner onsdag natt och stannade till fredag, vi käkade godis pratade om allt till mitt i natten, drog till ullared och åkte tillbaka till husvagnen. Då kom våra kompisar ner och så drog vi ur på krogen i falkenberg, va så himla rolit och random. Vi hde ju inga party kläder med oss direkt... jag hade Mjukisbyxor på mig liksom men jag hade lika kul för det! Inbäddad bildlänk
På helgen va det grill kväll hos Victoria så hägde där. Sedan nu i veckan så har Lina kommit hem så har umgåttts en massa med henne, Ridit Lola och left livet. I veckan som varit har jag även ridit Pigge lite då Emma varit utomlands.Inbäddad bildlänk
På onsdagen åkte jag med Hanna som först åkte till florians vetniär station för att Brownie skulle till kiropraktorn, va så intressant att se! Sedan åkte vi till onsala och lämnade Brownie som ska vara på bootcamp i en vecka. I fredags va jag och Lina vid havet hela dagen men på kvällen drog jag och min gamla klass kompis på ölympiska spelen, va faktikskt riktigt kul, och jag kom hem och i säng halv 5.... då va jag lagom pigg måste jag säga ;) Inbäddad bildlänkInbäddad bildlänk
Men Lola fick även en tapp sko i slutet av veckan så ingen ridning, men hovslagar slog på de igår så idag ska vi ut i skogen. 
Lola ska få gå på i det tempot hon gör, sättas i gång i sitt tempo. lungt och få kondition och muskler innan vi börajar trimma och så smånig om hopppa kanske :D
Nu ska jag byta om och åka till Lola, har köpt nya skydd som ska invigas idag :)
Låter inte luras av ennes charm ;)
Inbäddad bildlänk

Kommentera inlägget här :