-Next to me

publicerat i Min dag;
Opponerignsdag i skolan och det gick bra! Phu. Nästan klar med skolan nu.
Efter skolan åkte jag Lina och Victoria till Stenugsund och kollade i lite affärer, sedan käkade vi donken påvägen tillbaka till skolan, sedan gick jag och Lina och solade innan vi gick och beställde smink tid för balen.
Sedan va jag med Linda en stund innan jag åkte till Stallet. Red lola i padocken och vi travade en heeeelt varv idag! Hon va sååå duktig, hon är så omusklad och så ostabil men ändå går hon självmant ner i en låg form och lufter sig själv. Så fin! Travade två hela varv i varje varv och hon va så nöjd efter det, frustade och va hel nöjd. Väl tillbaka i stallet fick hon BOT lindor och fick beta gräs en stund innan hästarna fick middag.
Nu har jag kommit till insikt att jag helst imon måste åka och köpa en ny dator då jag lämnar in min skodator på måndag och jag har ingen annan. KUL!
Nä men sånt är livet!
Hoppas ni haft en bra onsdag, imon är jag ledig så har mycket att stå i! 
mina absolut bästa! <3
 

Kommentera inlägget här :