14 dagar kvar

publicerat i Min dag;
Igår började jag skolan halv 3 så red Lola innan skolan, vi red ut i skogen och travade och gick över en massa läskiga träd. Hon va super duktig och små travade lite hela tiden, hon va hur snäll som helst även när hon blev lite rädd fina tjejen!
Vi travade på en liten stig i skogen och oj va kul hon hade, hoppade runt och sprang på som bara den! 
Efter stallet va jag i skolan till4 hade företags ekonomi och sedan åkte jag hem innan jag åkte till Linda, vi åkte till Stenugsund och köpte en student klänning till mig och sedan drog vi till gymmet. 
Känns idag kan jag lova!
Idag är det skolan hela dagen innan jag åker till stallet, både Brownie och Lola ska ridas idag. Lola ska få trava lite mer idag och brownie ska ut i skogen och galopperas!
Hoppas ni får en bra tisdag! :)
Fina tjejen! <3
 

Kommentera inlägget här :