Här ekar tomt

publicerat i Min dag;
I onsdag morse pussade jag hejdå på Lola och drog till Landvetter. Lola skötte sig fin fint! travade ute och klättrade upp för en liten backe, hon är på god väg nu prinsessan! Idag ska jag och pussa på henne igen!
Jag har nämligen varit i skåne, underbara skåne. Inte bara skåne utan skyrup! så himla underbart, vi har haft så bra väder och det va minst lika kul som stockholm. Desvärre va det en tävlingplats och det blev under de 4 dagar vi va där tillkallat 3 abmbulanser, helt sjukt! Men det gick någorlunda bra med alla i alla fall. 
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag! Jag är hemma nu fram till studenten sedan drar jag igen veckan där på, då åker vi åter igen till skåne! underbart! :D
Nä nu ska jag masa mig upp och äta frukost sedan ska jag tvätta min smuttsiga bil innan jag åker till prinsessan! 
 

Kommentera inlägget här :