Tro det eller ej

publicerat i Min dag;
Men jag lever!
Jag har varit med om den mest underbara helgen i hela mitt liv! Jag trivs så bra med det livet! Att jobba med hästar och att ha turen att får jobba med familjen Wallenstam som är så himla underbara! Jag kunde haft det bättre än vad jag hade det! 
Vi hade med oss 6 hästar till eskilstuna och det va 6 stycken OTROLIGT fina hästar! Dom va så mysiga alla hästar och så himla snälla men självklart va det blod i dom så dom hade ju mycket power! Victoria red så fina rundor hela helgen och alla hästar va så himla fina! Finns inte så mycket mer att säga, jag är så himla glad att jag valde att åka med!
I söndags kväll när jag kom hem åkte jag ut till Lina och promenerade Pronto en sväng, hon va snäll och fin!
Sedan hem och sova sedan va det upp till skolan på måndag morgon! På kvällen åkte jag åter igen till Lina och promenerade Pronto coh då kom min underbarar bro hem, som jag saknat henne! Så hon följde med mig ut till Lola, så va vi ute i ca 20-30 min och hon va snäll å fin :)
Sedan käkade vi donken och drog på roadtrip! Underbar kväll!
Imorse va det skolan igen! Efter skolan så har jag varit och ridit Lola, idag tramapde vi på i lite mer tempo så hon gick upp flåset lite, hon går i sin egna lilla takt när vi är ute så idag fick hon jobba på lite vilket hon va mer än nöjd över när vi kom tillbaka till stallet och jag stretchade henne och hon fick en massa pussar!
Nu har jag pluggat lite för har lite inläningar och lite som ska läsas innan skolan tar slut om 1 månad (30DAGAR!!!!) Så nu e det inet långt kvar! 
Nu ska jag starx sova för är helt slut!
Hoppas ni haft en bra start på veckan! :)
Victoria och fina Venice! <3
 

Kommentera inlägget här :