Godkväll mina kära

publicerat i Min dag;
Igår va ett fantastiskt trevligt julbord måste jag säga, det va ett julbord anordat av pappas barndomsvänner och för deras "gäng" med familj. Vi va ca 80 pers och vi hade ett helt hotell för oss själva ute på fina Tjörn!
Jag och min underbara pappa.
 
 
Vi sov då över en natt på hotellet men kom hem redan vid 12 tiden idag då vi hade lite att göra här hemma. Jag drog direkt till Lina och vi drog och handlade mat för att åka hem och göra pankakor. Mys dejt helt enkelt ;)
Sedan åkte jag till Lola, de hade varit jakt på lördagen så hon vilade ju så tänkte mig en lugn och fin uteritt idag. Ja, de fick jag ju äta upp, som jag skrattade åt Lola. Vi började trava och hon travade på med stora steg och huvudet upp i mitt ansikte. sedan gav jag henne galopp skänkeln och det gick ju inte överdrivet fort men jag kunde bara höra backbenen smattra. Hon tog ju i för kung och fosterland hästen! Sedan fick hon trva en bit för att komma lite till ro innan jag bad henne galoppera igen och då blev det ett rejält tryck i backärran, stora luftiga språng. Hon va jätte fin men fick dra två varv runt vår lilla runda som hon fick springa av sig! Hon skötte sig jätte fint och jag va mer än nöjd! 
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sedan sova!
Gonatt mina kära :)
 
 

Kommentera inlägget här :