Va har hänt sedan sist?

publicerat i Min dag;
Jag ha börjat rida igen, såååå skönt! kändes verkligen piss att stå på marken och inte kunna göra något åt de! Jaja, nu är jag uppe på Lola igen och hon är  super fin. Pigg som attan ute i skogen och börjar bli himla fin på banan, har fått lite hjälp av Hanna och Lola tar det bra. Hon vill verkligen jobba trot att hon tycker det är jobbigt är hon så nöjd när man har ridit! 
Jag tog mig ut på haloween på en liten fest, va faktikst himla kul! Jag och Victoria gjorde oss i ordning tillsammans och de blev en mys kväll! :)
Nu i helgen va underbara Peja hemma så vi passade på att dra på krogen så vi hakade på hennes kompisar på ett röda mattan event vilket va en så lyckad kväll! Va så himla kul och vi va ju (så klart) hela dansgolvet! 
 
 

Kommentera inlägget här :