Go eftermiddag

publicerat i Min dag;
I helgen har de varit fullt upp! I fredags efter att jag ridit hästarna som för övrigt gick bra, båda fick komma ut och skritta och blev ompysslade alldeles för länge. Blev mestadels gos och kanske inte så mycket aktivering på dom i fredags, men sånna dagar behövs de med! Efter de åte jag hem för att äta och göra mig i ording lite. Sedan åkte jag och handlade mat, åkte snabbt hem emd maten för att sedan dra till mekonomen för att köpa olja oh sånt där små krafs till min bil, sedan va de hem å betala lite räkningar och liknade inna jag åkte till rollsbo där VÄLDENS BÄSTA Patrick va så himla snäll ocu hjälpa mig att byta olja och glykol på min bil! så himla snällt, verkligen guld värt! Jag lämnade min bil hos patrik och blev hämtad av Victoria, Emily och Rasmus. Bilen styrde mot skåne och vi åkte och hämtade en bil till Victoria. Jag va hemma vid 2-2:30 nåog gång, kul med roadtrip men gisses va trött jag va! 
Sedan va det upp och hoppa på lördag och åka och prov jobba på ett jobb i stora höa vilket va väldigt kul :) Sedan va jag häst ledig igår så efter det åkte jg och hämtade min bil hos Patrik och fick titta lite mer på de andra bilarn han hade där. Sedan va jag med Linda :)
Idag har jag och mina grannar varit hos Lola, Filippa fick rida ut Lola och båda skötte sig kanon! :) Nu ska jag snart ta tag i mitt liv och göra något, får se vart jag hamnar!
Ha en bra söndag :)
 
 

Kommentera inlägget här :