Godmorgon

publicerat i Min dag;
Jag hoppad att eran måndag slutade liiiite bättre än min! 

Jag flög av bebis hästen. Vilket absolut inte va något illa ment från hans sida utan en ren olyckshändelse. Han va lite pigg och spänd och tyckte det va väldigt kul att galoppera så han hoppade till när vi fattade galopp och hoppade åt vänster istället för åt höger som jag flög. Så jag landade på ryggen och det blev ambulans in... Men efter 5h fastspänd (vilket är riktigt äckligt och jobbigt) fick jag komma loss med besked om inga frakturer! 

Men men! Lola fick lite pyssel, hon har blivit nakenfis, så hon lär vara super pigg nu ett tag! Leandro va jätte pigg och ganska stel så vi va inte riktigt på samma noter genom passet, vi avslutade med en väldigt fin trav, han gjorde den övningen perfekt men sen va han väldigt jobbig i ena galoppen och sne small de när jag skulle fatta nästa galopp. Men men! det blir nya tag idag, ska i alla fall åka ut och pussa på båda hästarna idag! 


Kommentera inlägget här :