Inte hänt så mycket

publicerat i Min dag;
Helgen va ganska roligt och väldigt skön, sovit mestadels vilket va skönt sovit i kapp lite! Lola fick sen en välförtjänt två dagars vila i helgen en massa pussar bara! Red både Lelle och Lola i fredags Lelle fick sig ett pass i padocken lite trög men lyssnade fint på hjäperna mot slutet! Lola fick komma ut och SPRINGA! Fort och mycket hon va mer än nöjd :) I måndags skrittade jag ut Lola och gick en promenad med Lelle. Igår hade jag 3 hästar. Först ut va lelle, tänkte rida på travbanan men dom höll på att fälla träd precis brevid så han va inte så med på de notoerna så fick bli ett pass i padocken och till en börja med va han inte alls med, jag kanske inte red super heller satt nog och höll i honom lite för mycket så när jag tänkte igenom min egen ridning så gick han mycket bättre, va framme för skänkeln och jobbade på riktigt bra och kunde galoppera i lite mer samlad galopp :) Lola fick gå på linan hon va jätte fin och jobbade på ritkigt bra. Sedan fick Brownie komma ut på en promenad. Sedan hämtade jag Linda så drog vi te ullared på eftermiddagen. Va mys vi avslutade kvällen med lite lager 157 och sedan dejt på ikea! Va en mysig dag! 
Idag har jag kört mamma och mormor till tåget, dom har åkt till stockholm. Just nu har jag pluggat lite ska åka till Lola om någon timme eller så, för ikväll vankas det hoppträning på bebisen, hoppas på en lika positiv träning som sist! :) 
hoppas ni har haft en bra strat på veckan!
 

Kommentera inlägget här :