De va inte igår....

publicerat i Min dag;
Sedan vi hördes sist har ja jobbat otroligt mycket ridit igång Lola, varit hos vet med Lola och 1000 andra saker känns det som. Jag hade därmed inte riktigt tid eller ork till bloggen, men nu händer det så mycket roligt så tänkte att jag måste dela det mer er!
Lola rids för fult, hon rids 6 dagar i veckan lite varierad ridning mest ut i skogen och har de roligt! Men hon är så himla duktig, hon är så lyhörd och otroligt lydig. Hon tycker självklart att allt är dö roligt och är alltid supper taggad och kan hitta på nåot små bus när man drar en galopp ue i skogen men det är bara att skratta åt henne och rida vidare. 
Jag ramlade ju av henne för länge sedan och det blev ju ett besök på akuten men där fick vi inte fram något så besökte sjukhuset några dagar senare och blev röntgad, inga sklett skador som tur va men lite annat små tjavs! 
Men allt rullar på med henne!
Igår så va jag och red en ny häst som jag förmodligen kommer rida under 7 veckor då Rebecka som äger leandro har skadat sig så jag ska rida och träna honom, kommer att hoppträna honom för aroline sm jag hoppade för när jag hade Bellis hon tävlaar även Hannas brownie så jag är sjukt taggad på de! Har dock inte hoppat på väligg länge så vi får se hur det går, men det är väl som att cykla det sitter i ryggraden! Han va i alla fall otroligt rolig att rida bra ridbarhet och lyhörd både på gas och broms och va otroligt gosig så ska bli en kul utmaning då han är lite av en bebis och inte är så långt gången i utbildningen! så det ska bli lärrik och kul! :)
Lite instagram bidler från den senaste månaden!
 
 
Ja, jag har även blivit mörkhårig! :D
 
 

Kommentera inlägget här :