En på tok för sömnlös helg

publicerat i Min dag;
I fredags reds båda hästarna på eftermidagen, leandro runt travbanan rulade på i fint tempo och lekte lite med tempot och han hade en fi framåtbjudning och tyckte det va roligt vilket är det ända jag vill få ut utav pass med honom! Lola red jag ut i skogen, drog en snabbis i skogen. Hon har börjat tycka det är så himla kul med galopp ombyten så så fort jg tar lite i tygeln eller lutar mig lite åt ett håll så byter hon galopp, fina och klockrena byten så det är positivt! Så måning om måste jag dck lära mig sitta väldit mycket mer stilla så att det liksom bli byten när jag vill, något som jag måste jobba med helt klart! Efter stallet åkte jag till stenugsund med Victora innan jag sabt åkte hem för att åka vidare på 19 års fest för Ida, en jätte lyckad kväll måste jag säga! Lördag blev Lola longerad innan jag åkte upp till Victoria och sov där till söndag. Söndag fick Lola vila så jag hängde med Linda hela dagen vilket va myisgt! vi hittade på en massa hyss som vanligt ;)
Idag har jag ridit ut Lola och hade med mig hunden så blev en lugn uteritt men hhunden hängde faktikst med trotts att ja galopperade, han va helt överlycklig och rusade runt som bara den! Vilket va kul att se:) Efter Lola så åkte jag och hjälpte Rebeca löshoppa alla hästarna, det va inte bara Leandro som fick hoppa idag utan även Fia och lilla B-ponnyn. Alla va himla duktiga, den som tyckte det va roligast va 30 åriga claudia en fin lite fux b-ponny! Underbart att se! :)
Nu är det sängen som gäller, imon ska mitt rum städas rejält och båda hästarna ska ridas ut! :)
Snapchat i helgen! 
 

Kommentera inlägget här :