En vild natt och en lugn dag

publicerat i Min dag;
Min kväll igår slutade med en massa pussar på Lola innan jag pkte hem och gjorde ig i ordning och drog till alafors på fest. Va ju kanske inte världens roliste ställe så jag oc några till strögade runt i ale/kungälv och ba hade de allmänt gött! blev hem sent men hade så kul! vakande ganska tidigt och drog till Linda där största delen av dagen spenderades innan jag drog till stallet, Emma kom förbi så fick hn testa Lola lite och även prata lite stor häst då hon ska sälja sin underbara ponny och gå över till stor häst.
Imon händer lite mer, både Lola och leandro ska ridas Lola ska ut och motioneras i skogen och leandro får jag se vart jag hamnar, kanske ridhus eller padock eller så ar vi oss ett pass ute! :)
nu bir de lite film mys innan de är dags att sova!
hoppas ni haft en in söndag! 
Tösen!
 

Kommentera inlägget här :