Gör ett nytt försök

publicerat i Min dag;
Att dra gång bloggen.
Lola och jag börjar utvecklas mycket mer och jag jobbar mycket och det händer mycket saker runt om kring, så u är det dags att börja här igen. Detta lite förmin egen skull. Kunna gå tillbaka och se vhur jag själv utveclas och min ridning går framåt och mycekt annat.
Mycket har hänt sedan sist. jag har framförallt blivit 20 år! Helt sjukt. Jag jobbar för fult. Lola rids och är i topp from. Nu börjar hennes blod komma fram på ritkigt hon har den dät tävlings prestarionen inom sig. Hon är ettt riktigt muskelberg med rätt känslan för saker. Lyhördheten börjar komma och jag kan bara genom ettlätt tillaka lutande få en nit i galopp. (otast när man rider dressyr på banan) Hon är en tiger i skogen, fort ska de gå och inget kan stoppa henne. Men hon vet vad som får och inte får göras och lyssnar på alla hjälper. Hon har (positivt sätt) blivit lite stark, jag hade problem i början när jag red henna att hon inte klarade av att ha bett i munnen. Men nu tr hon det som inget alls vilket jag bara ser positivt.
Hon är en så himla positiv häst och älskar att jobba! Så kul attt få utveklas tillsammans med henne för min ridning har blivit så mycket bättre och jag har börjat lägga mycket vikt på min egen ridning och med de kommer ett fint resultat ut på Lola!
Nu ska jag bege mig till stallet, är ponny vakt så blir några timmar i stallet idag!
Ha en fin dag alla.
 

Kommentera inlägget här :