Komma tillbaka

publicerat i Min dag;
Ganska så mycket för min egen skull, för att ha någt ställe att skriva av mig på. Skriva långa inlägg om åsiker och sånt där.  Just nu händer de inte så mycke mer i mitt liv än att jag jobbar och tränar typ. 
Under den senaste månaden har jag hunnit vara i norge på jobb med underbara Wallenstam. Under denna tiden har även min kärlek Lola åkt för att bli mamma så henne saknar jag så de gör ont! 
Jag jobbar förfult på skolan vilket jag trivs väldigt bra med. Man får så extremt mycket kärlek av barnen på mitt jobb de är underbart att gå in på skolgården och barnen kommer fram och ger än en kram godmorgon, bästa känslan! 
Annars så umgås jag med mina vänner planerar sommaren och semestern så skönt med värmen som äntligen kommit tillbaka.
Jag har äntligen fått tillbaka lite foto sug, inte alls som förr men det är defenetivt inte så illa som när jag slutade skolan och jag la kameran på hyllan helt och hållet. Så de finns mycket nya fina bilder att visa er.
Den senaste veckan har det ju varit studenter och det va så sjukt jobbigt att se alla för man cet att man gjorde de där för ett år sedan och de va över innan man hann blinka, och som man saknar de dagarna. Balen, studenten och allt runt om kring, bästa veckan!
Jag har även fått målat en vägg på mit rum som vrit orörd sedan jag fick min gaderob så nu har jag min alldeles egna griffeltavla här inne vilket är jätte kul.
Planer för framtiden? Den är ovis och de är på vissa sätt så himla skönt att inte veta vad som komma skall men samtidt väldigt otrygt att inte veta vad jag vill göra. Men de finns lite funderingar och lite planer, sommaren är spikad hösten är på g men sedan får vi se.  På häst fronten så kommer fokuset ligga på Lola,
hon ska må bra bli ompysslad som den prinsessan hon är när hon kommer hem. På tränings fronten, jag ska
träna, ut och springa och hålla mig i form. Jag är inte super noga med vad jag äter men jag gillar att ta en tur i spåret eller ett pass på gymmet, den nivån ligger de på ;)
nu lite bilder från de senaste kanske? :)
 

Kommentera inlägget här :