Rymde lite

publicerat i Min dag;
Jag rymde inte bara från bloggen utan till en annan stad, jag drog en tripp till min undebara vän Peja som flytat till jönköping för att plugga så va där och hälsade på och bara va. Så himla mysig stad och hon är ju bara bäst så de va välbehövligt.glömma allt hemma och det känns lite som att börja på nytt när man kommer hem såhär även om jag bara va borta över en natt.
Men vi hade himla myisgt gick runt i lite affärer igår innan vi käkade middag på ett supermyigt ställe, va himla god mat där. Sedan satte vi oss ute på piren och så strögade vi runt i jönköping innan vi gick hem och la oss. Idag så började vi morgonen med frukost på stan, godaste jag ätit på länge! Sedan gick vi lite till på stan, jag fick med mig en beige skinn jacka och e par nya Nike free.
Har hunnit vara med Linda en stund nu sedan jag kom hem och har vrit och hämtat mitt armband soom varit på lagning.
Nu ska jag ng bara kolla på film hela kvällen och sedan sova!
Hoppas ni alla får en fin helg!
 
 

Kommentera inlägget här :