God morgon

publicerat i Min dag;
I tisdags blev det inte mycket till blogggande på kvällen då vi åkte iväg med hästarna och kom hem väldigt sent. Men det gick prima, Hanna fick hoppa Lola och hon va super fin Lola. Nu ska vi börja letaa ny sadel då denna sadeln inte alls är optimal för henne den ligger riktigt dåligt.... Så jag har jett mig in i sadel djungeln.... Men igår såjobbade jag törre delen av dagen innan jag började leta sadel, va på Ale och letade och fick den gamla sadeln värderad. På kvällen drog jag och Lina till gymmet, inte varit där på ett tag. Ajabaja!
u är i alla fall planen med Lola att rida på, trimma jobba och stärcka henne och börja träna för tränare. Så får vi se vart vi slutar sen!
Nu ska jag upp och åka till stallet, hoppas ni får en fin torsdag! :)
 

Kommentera inlägget här :